اطلاعات شما در توییتر


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 70
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 178
:: بازدید ماه : 177
:: بازدید سال : 438
:: بازدید کلی : 1516

RSS

Powered By
loxblog.Com

اطلاعات شما در توییتر
یک شنبه 11 آبان 1399 ساعت 16:32 | بازدید : 108 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

به اطلاعات توییتر خود دسترسی پیدا کنید با مرور اطلاعات توییتر خود، می‌توانید از نوع اطلاعات ذخیره شده برای حساب خود ایده بگیرید. این یک روش آسان برای مشاهده جزئیات مربوط به حساب شما است که می‌تواند هرگونه تغییر را به شما انتقال دهد.  داده‌های توییتر شما نمای کلی از اطلاعات شما را در توییتر نشان می‌دهند، از جمله:

اکانت:

اگر وارد اکانت Twitter خود شوید، اطلاعاتی مانند نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن‌های مرتبط با حساب خود و جزئیات ایجاد حساب خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین برخی از اطلاعاتی را که قبلاً در اختیار ما قرار داده‌اید مانند تاریخ تولد و موقعیت صفحه را هم خواهید دید. همچنین ممکن است برخی از اطلاعات مربوط به استنباط ما درباره حساب یا دستگاه خود را هم    در آن بخش مشاهده کنید، مانند جنسیت و دامنه سنی. شما می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید این اطلاعات را به روز و یا اصلاح کنید (توجه داشته باشید که اطلاعات ساخت حساب شما قابل ویرایش نیست).

سابقه حساب:

اگر به حساب خود وارد شوید، می‌توانید مکانهایی را که هنگام استفاده از Twitter بازدید کرده‌اید و یا همچنین سابقه ورود خود را در بخش حافظه این اپلیکیشن مشاهده کنید.

توییتر
برنامه ها و دستگاه ها:

می‌توانید مرورگرها و دستگاه‌های تلفن همراه مرتبط با حساب خود (در صورت ورود به سیستم) یا دستگاه فعلی خود (اگر از سیستم خارج شده باشید) و همچنین برنامه های مرتبط با حساب Twitter خود را مشاهده کنید. اگر فعالیت ورود به سیستم خود را برای یک برنامه نشناخته‌اید و یا به آن مشکوک هستید، می‌توانید به صفحه برنامه‌ها در تنظیمات خود بروید تا مجوز دسترسی برنامه به حساب Twitter خود را لغو کنید. مکان IP نشان داده شده محل تقریبی آدرس IP است که برای دسترسی به Twitter از آن استفاده می کنید؛ بنابراین ممکن است با مکان فیزیکی شما متفاوت باشد.

فعالیت حساب:

در این بخش می‌توانید حساب‌هایی که مسدود یا بی صدا کرده‌اید را مشاهده کنید و همچنین می‌توانید علایقی را که توییتر و شرکای ما در رابطه با حساب شما یا دستگاه مورد استفاده شما استنباط کرده‌اند را هم مشاهده کنید. این علایق با نمایش محتواهایی از جمله تبلیغات، اعلان‌ها و توییت های پیشنهادی در جدول زمانی خانه و در بخشDiscover ، به بهبود تجربه Twitter شما کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید تبلیغ کنندگانی را که حساب شما یا دستگاه مورد استفاده شما را در مخاطبان شخصی خود قرار داده‌اند را هم مشاهده کنید. پس از ورود به سیستم، می‌توانید به اطلاعات بیشتر در مورد حساب Twitter خود دسترسی پیدا کنید. این شامل مخاطبین وارد شده از دفترچه آدرس‌، کل سابقه توئیت شما‌، برنامه‌هایی است که به آنها اجازه دسترسی به حساب توییتر خود را داده اید و حساب های توییتر را که بی صدا کرده و مسدود کرده‌اید هم می‌شود.

بایگانی داده‌های خود را مشاهده کنید:

همچنین اطلاعات صفحه، تویت‌ها ، پیام‌های شخصی، رسانه‌ها (تصاویر، فیلم‌ها و GIF هایی که به توییت‌ها، شخصی یا صفحه خود اضافه می‌کنید)، لیست دنبال کنندگان‌، لیست حساب هایی که دنبال می‌کنید، دفترچه آدرس‌ و ... را در این بخش مشاهده کنید. همچنین می‌توانید بایگانی داده‌های Twitter خود را که حاوی اطلاعات مربوط به حساب شما است و فکر می کنید که برای شما بیشتر مفید هستند را بارگیری کنید.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: